Customer experience

Hoe is de customer journey van jouw doelgroep?

30% van het MKB moet hun businessmodel omgooien om niet binnen 5 jaar failliet te gaan.
– Exact

 

70% van de koopervaringen zijn gebaseerd op hoe de klant voelt dat hij behandeld wordt.
-McKinsey

 

“Er is slechts 1 baas: De klant! En hij kan iedereen in het bedrijf ontslaan, tot aan de directeur, simpelweg door zijn geld ergens anders uit te geven.”
– Sam Walton, Oprichter Walmart

 

Welke rol speelt jouw klant vandaag de dag?

In deze wereld heeft jouw klant een centrale rol ingenomen. Jouw klanten bepalen meer dan ooit te voren wat zij willen, wanneer ze het willen en hoe ze het willen. Jouw bedrijf is tegenwoordig een onderdeel van de belevingswereld van jouw klant. Hoe ziet de “klantreis” van jouw doelgroep eruit? Wat voelt jouw klant tijdens het eerste contact met jouw onderneming?

De nieuwe spelers in jouw markt begrijpen dat het draait om de relatie met de klant en spelen hierop in. De concurrenten zijn bezig met een transformatie en passen zich aan.

Jouw klant heeft meer macht dan ooit. Ze zijn meer uitgesproken over ervaringen en kunnen een onderneming maken of doen wankelen.

Klanten hebben in deze wereld een overvloed aan keuze. Zij kiezen voor merken waar zij van houden. Een onderneming dat geen duidelijke mission statement heeft is in de ogen van de klant te vaag en wordt overgeslagen.

Let’s meet!

Online, bij jou of bij ons (in Rotterdam of in Den Haag)

Lees hier wat andere ondernemers zeggen